Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

1. Obsługa zamówienia rozpoczyna  się po potwierdzeniu formy płatności i

wysyłki oraz opcjonalnie koloru,  rozmiaru itp. ( jeśli klient w ciągu

48 godzin od momentu zakupu nie określi wzoru lub koloru przedmiotu

firma zastrzega sobie prawo wysłania losowego koloru lub wzoru)

2. Realizacja zamówienia pobraniowego  rozpoczyna się automatycznie,

płatnego z góry, po zaksięgowaniu wpłaty  na koncie bankowym sklepu lub

przy otrzymaniu wpłaty poprzez system płatności. Termin wysyłki

zamówienia to zwykle 1-2 dni roboczych.

3. Klient nie może anulować zamówienia,  które już zostało wysłane.

4. Nabywca podczas składania  zamówienia może wybrać opcje "Odbiór

osobisty" i odebrać  zamówione produkty bezpośrednio w siedzibie sklepu

internetowego uprzednio  dzwoniąc lub informując mailowo.

5. Kupujący składający zamówienie  płatne z góry, zobowiązuje się

opłacić zamówienie w ciągu 7 dni od daty  jego złożenia. Firma

zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia  złożonego

przez  kupującego jeżeli nie zostanie ono opłacone w ciągu 7 dni od

daty jego złożenia.

6. Nie  odebranie przesyłki płatnej przy odbiorze przez Kupującego

traktowane jest jako  zwłoka w odbiorze rzeczy sprzedanej ( Art. 551 § 1

Kodeksu Cywilnego). Jeżeli  kupujący dopuścił się zwłoki związanej z

odebraniem rzeczy sprzedanej,  sprzedawca zastrzega sobie prawo do

doliczenia kosztów wysyłek w przypadku  ponownego nadania przesyłki.

7. Możliwa wysyłka za granicę przy przedpłacie na konto oraz wyłącznie

po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu indywidualnie kosztów wysyłki.

8. W przypadku  odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży z powodu nie

odebrania rzeczy sprzedanej,  przez Kupującego, Kupujący zostaje

obarczony wyłącznie kosztami wysyłek. Podstawa  prawna: ( Art. 551 § 1

Kodeksu Cywilnego).

9. Zwrot bez podania przyczyny.

Zgodnie z Ustawą z 25 grudnia 2014 roku "O ochronie niektórych

praw  konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez

produkt niebezpieczny" klient, ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki

może  zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z

towaru kupionego w naszym sklepie.

Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar  nie był używany.

Towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać oryginalnie

przymocowane metki.  Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym

wraz z nim dowodem zakupu oraz z danymi kupującego oraz nr konta

bankowego. Pieniądze  zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane

przez klienta konto bankowe. Zgodnie z Ustawą Sprzedawca oddaje koszt towaru oraz

koszt najtańszej formy wysyłki w cenniku przedmiotu w momencie zakupu przez klienta.

10. Reklamacje.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim

wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien jak

najszybciej ( do 3 dni roboczych) skontaktować się z firmą mailowo lub

telefonicznie i ustalić szczegóły reklamacji. Po wcześniejszym kontakcie

towar należy odesłać na adres sklepu. Towar musi być w oryginalnym

opakowaniu oraz posiadać oryginalnie  przymocowane metki. Sklep nie

przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z

odesłaniem towaru uszkodzonego lub z wadami technicznymi zauważonymi

przez kupującego z dniem odbioru towaru, pokrywa sprzedający. Wysyłka

towaru odbywać się powinna najtańszym możliwym kosztem, jeśli kwota

przesyłki będzie wyższa od najtańszej możliwej opcji wysyłki zostanie

zwrócona kwota umniejszona o różnicę w ich cenach. Do odsyłanego towaru

należy  dołączyć dowód zakupu oraz dane kontaktowe (e-mail, telefon dane

kupującego).  Wszelkie reklamacje rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych

od ich wpłynięcia. Towar  uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony

na inny, pozbawiany wad, a jeśli  będzie to już niemożliwe (na przykład

z powodu wyczerpania zapasu  magazynowego), sklep zwróci nabywcy

równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu  inne, dostępne w sklepie

towary.

11. Gwarancje.

Rozpatrywane  są indywidualnie przez producenta

sprzętu. Gwarancji podlegają wyłącznie wady ukryte towaru, nie

uszkodzenia mechaniczne. itp. Procedurę gwarancji należy  poprzedzić

kontaktem ze sprzedającym Czas gwarancji produktu widnieje w jego

opisie na stronach aukcji lub na dołączonych do towaru kartach

gwarancyjnych. Jeżeli  klient zdecyduje się na reklamowanie sprzętu

odesłać go przesyłką na adres  sklepu. Towar musi być w oryginalnym

opakowaniu oraz posiadać oryginalnie przymocowane metki. Sklep nie

przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem

towaru na  gwarancji pokrywa kupujący. Do odsyłanego towaru należy

dołączyć dowód zakupu oraz  dane kontaktowe (e-mail, telefon dane

kupującego). Procedura gwarancyjna jest  rozpatrywana indywidualnie

przez producenta i trwa zwykle nie więcej niż 14 dni  roboczych od ich

wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub  wymieniony na

inny, pozbawiany wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (na  przykład z

powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy

równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie

towary.

12. Opisy

Dokładamy wszelkich starań żeby nasza oferta była jak

najlepiej przygotowana i najbardziej aktualna, zastrzegamy sobie jednak

prawo do błędów w ofercie.

13. Pakowanie

Na składowe ceny pakowania przedmiotu składają się

cena opakowania (taśmy, kartonu foli, kopert) itp. Kupujący nabywając u

nas przedmioty, akceptuje cenę która została ustalona na aukcji

przedmiotu, lub przedmiotów które kupujący nabył

Witryna stworzona na platformie